Гарантія
Вся побутова техніка, яка представлена в асортименті «Світ кухні», має необхідні сертифікати та дозволи на продаж та експлуатацію на території України.
Вам не сподобався товар чи виявили дефект?
Не переживайте з цього приводу, адже на кожний товар ми надаємо два види гарантії:
- Від виробника.
- Від магазину.
Щоб усунути недоліки товару, потрібно надати:
- чітке формулювання про недолік: що не працює, коли і за яких умов експлуатації це сталося. Бажано - у письмовій формі;
- товар з повним комплектом упаковки: коробка, технічна документація та сам виріб;
- гарантійний талон, в якому чітко та ясно заповнені всі поля: дата продажу, друк та підпис продавця, особисті дані покупця;
- товарний чек, що підтверджує факт покупки.
Ремонт за гарантією здійснюється виробником (за умови дотримання перерахованих вище правил) або сервісним центром магазину «Світ кухні».
Гарантія не поширюється на:
- Акумуляторні батареї
- Блоки та елементи живлення
- Пульти дистанційного керування, USB-роз'єми, кабелі
- Засоби для кріплення техніки
- Програмне забезпечення (у смарт-телевізорів, наприклад) тощо.
У яких випадках анулюється гарантія?
- Техніка має сліди самостійного ремонту, технічного втручання
- Коли товар використовувався за призначенням; використовувався не так, як зазначено в інструкції від виробника
- Якщо на виробі зникло маркування від виробника: серійний номер, наклейки, пломби або інші розпізнавальні знаки
- Було порушено правила транспортування та/або експлуатації, які чітко прописані в інструкції до техніки
- Дефект у купленій клієнтом техніці викликаний третіми особами, стихійним лихом чи непередбаченими обставинами
- Якщо до техніки потрапили сторонні речовини або предмети: комахи, хімічні речовини, фарба, рідини
- Внаслідок перепадів напруги в мережі, неправильне підключення до електромережі, а також ряд інших зовнішніх впливів на пристрій
- Зношення товару, викликане його експлуатацією
- Використовувалися неправильні витратні матеріали, запасні частини та аксесуари.
Термін гарантійного періоду вказується в талоні для придбання, а також у картці товару на сайті. Якщо виріб використовувався покупцем із порушенням зазначених вище правил, тоді ремонт за гарантією не провадиться.
Розповісти вам детальніше про умови гарантії? Тоді зв'яжіться з нами, або приїжджайте в магазин, розташований за адресою: м. Дніпро, вулиця Курчатова 7 (другий поверх).