Гарантія


Вся побутова техніка, яка представлена в асортименті «Світ кухні», має необхідні сертифікати та дозволи на продаж та експлуатацію на території України.

Вам не сподобався товар чи виявили дефект?

Не переживайте з цього приводу, адже на кожний товар ми надаємо два види гарантії:

  1. Від виробника.
  2. Від магазину.

Щоб усунути недоліки товару, потрібно надати:

  • чітке формулювання про недолік: що не працює, коли і за яких умов експлуатації це сталося. Бажано - у письмовій формі;
  • товар з повним комплектом упаковки: коробка, технічна документація та сам виріб;
  • гарантійний талон, в якому чітко та ясно заповнені всі поля: дата продажу, друк та підпис продавця, особисті дані покупця;
  • товарний чек, що підтверджує факт покупки.

Ремонт за гарантією здійснюється виробником (за умови дотримання перерахованих вище правил) або сервісним центром магазину «Світ кухні».

Гарантія не поширюється на:

  • Акумуляторні батареї
  • Блоки та елементи живлення
  • Пульти дистанційного керування, USB-роз'єми, кабелі
  • Засоби для кріплення техніки
  • Програмне забезпечення (у смарт-телевізорів, наприклад) тощо.

У яких випадках анулюється гарантія?

  • Техніка має сліди самостійного ремонту, технічного втручання
  • Коли товар використовувався за призначенням; використовувався не так, як зазначено в інструкції від виробника
  • Якщо на виробі зникло маркування від виробника: серійний номер, наклейки, пломби або інші розпізнавальні знаки
  • Було порушено правила транспортування та/або експлуатації, які чітко прописані в інструкції до техніки
  • Дефект у купленій клієнтом техніці викликаний третіми особами, стихійним лихом чи непередбаченими обставинами
  • Якщо до техніки потрапили сторонні речовини або предмети: комахи, хімічні речовини, фарба, рідини
  • Внаслідок перепадів напруги в мережі, неправильне підключення до електромережі, а також ряд інших зовнішніх впливів на пристрій
  • Зношення товару, викликане його експлуатацією
  • Використовувалися неправильні витратні матеріали, запасні частини та аксесуари.

Термін гарантійного періоду вказується в талоні для придбання, а також у картці товару на сайті. Якщо виріб використовувався покупцем із порушенням зазначених вище правил, тоді ремонт за гарантією не провадиться.

Розповісти вам детальніше про умови гарантії? Тоді зв'яжіться з нами, або приїжджайте в магазин, розташований за адресою: м. Дніпро, вулиця Курчатова 7 (другий поверх).